Herkese merhabalar,kısa bir mola verdik ve yıllık iznimin bir kısmını bu sene çocuklarımla İstanbul'a yakın bir yer olan Tekirdağ Kumbağ'da bir pansiyon kiralayarak denize yakın çocukların rahat hareket edebileceği bir yer olsun diye ararken kendimizi Kumbağ'da buluvermemizle başladı :)
3 Gün çocuklarım ve eşimle baş başa keyif yaptık ve bugün evimize döndük,ama aklımda kalan ne yazık ki mas mavi denizler arasında yapamadığım bir gemi turu idi.

Çocuklar büyüdükçe bizde onlara göre hayatımızı şekillendiriyoruz hepimizin istekleri farklı olsa da ortak bir noktada buluşabiliyoruz.
Biz ailecek doğayı ve denizi çok seviyoruz tabi ki gezmeyi farklı yaşantıları görmeyi de,fırsat bulabildikçe İstanbul'dan kaçmak istiyoruz ama ne yazık ki eşimin Müzisyen oluşu nedeni ile hafta sonları tatili olmuyor.2018'de ne yapmak isterdin diye sorsalar şuan bana '' ah o gemide olsaydım'' derdim,gemi nereden çıktı diye sormayın :) Deniz gördüğüm her yerde gemiler içinde eğlenen şen şakrak insanlara hep özenmişimdir bu da benim çılgın kimliğimle ilgili sanırım :) Biraz önce interneti açıp uygun fiyatlı yurt içi veya yurt dışı gemi turlarına baktım,gezilip görülecek o kadar yer var ki Akdeniz turlarından tutun Karaayiplere,Norveç kıyılarından tutun Eğe Adriyatik turlarına kadar neler neler varmış,hatta bazı ülkelere vizesiz gemi turları bile var.Bazı turlarda 12 yaşa kadar çocuklar ücretsiz maximum limit 2 adet çocuk :) Kotayı aşmıyoruz şükür :) Gemi turlarında her türlü konfor bulunuyor erkeklerin yanında 1 adet takım elbise kadınların ise bir adet gece elbisesi bulundurması zorunlu gala ve akşam yemekleri için.Kişi sayısı gözetilmeksizin Türkçe rehber eşiliğinde bulunduğunuz ülke yada yerleri rahatlıkla öğrenebilirsiniz.Bu sene başka planlarım olmasa idi kesinlikle o gemi turlarında olmayı isterdim,eğer sizler henüz bir plan yapmadıysanız mutlaka 2018 Gemi Turlarına bir göz gezdirin derim.Ne demişler ''çok yaşayan mı,çok gezen mi''tabi ki çok gezen bilir :)